Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



Giveaway Diagnosis Apokalips Part 2 by stnrsyfh




Kali ni yaya nak cuba nasib join Giveaway Diagnosis Apokalips Part 2 by stnrsyfh a.k.a yaya for 
short.

syarat-syarat nak join Giveaway Diagnosis Apokalips Part 2 by stnrsyfh. 3 step je pun.. 

  • Buat satu entry , simple je entry tu , Copy salah satu gambar kat bawah ni (Nak copy dua-2 pun boleh) , backlink kan , kemudian , tulis "SAYA NAK DIAGNOSIS APOKALIPS . SEMOGA DIAGNOSIS APOKALIPS MENJADI MILIK SAYA"
  • Publish entry dan tinggalkan link dekat entry ini 


 

Buku Diagnosis Apokalips adalah BUKAN sequel kepada Siri Diagnosis. Tetapi buku ini adalah edisi istemewa misi banjir bagi mengumpul dana untuk bencana. Dana bencana ini akan disalurkan pada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) untuk diagihkan kepada mangsa-mangsa yang terlibat dalam bencana alam seperti banjir, kemarau dan lain-lain. Diagnosis ni ada 2 keluaran buku iaitu Diagnosis2 & Diagnosis Apokalips. 14 penulis buku ni. Nama-nama dalam buku kat atas ni bukan calang-calang dan semuanya hebat-hebat belaka, kebanyakkannya doctor-doctor yang sudah biasa sertai misi kemanusiaan di seluruh dunia. So kalau boleh yaya nak tahu cerita sebenar di sebalik kejadian alam ni, Jadinya SAYA NAK DIAGNOSIS APOKALIPS. SEMOGA DIAGNOSIS APOKALIPS MENJADI MILIK SAYA. Jyeayy! 


Saya mahu TAG 3 orang kawan blog saya iaitu 

  1. Airin
  1. syahira
  1. Aisyah


Labels: